Wednesday, December 17, 2014

魔天伦2大马站

I kinda understand why people say inspiration comes at night, it's 3:17AM and I'm still awake
Remember me happily sharing with you my joy when I finally got to touch my tickets?

and remember me shamelessly asking for likes on Facebook?
I actually joined the competition so that I could sell the tickets I won cz if so I get to watch the concert for freeee! haha. big big thanks to all who helped liking and sharing the photo, I WON THE TICKETS! (which were then sold off to pay for my airfare to BKK in January heehee)

ANYWAY, IT WAS FINALLY THE DAY.
I might or might not have annoyed people around me with my hype over the concert
please forgive me, this is among one of my most important dreams
I also stood firm on my decision to buy the concert T-shirt and light stick
takkan I treat Mayday better than my Jay Chou rightttt?

allow me to continue in Chinese hehe

可能你觉得这张图没意思,不就是一堆荧光棒 对啊,是一堆荧光棒,可是是粉红色的
我 终于 亲眼 见识 粉红海!!!

我一直不能静静坐着,等了好像一辈子这样,终于演唱会就开始了
可是他唱了惊叹号,有点小无奈
可是没关系,我真的好兴奋好兴奋
隔壁的应该会讨厌我可是真的管不了那么多啦,怎样不行吗,打我啦哈哈

他唱了好多老歌,一路向北我的天
还有最后的战役,还有很多很多啊!

真的,只有周杰伦会让我很想很想练好钢琴

整个舞台设计很好,只是不能说的秘密场景我没拍,我很专注在看啦 T.T

中国风虽然觉得很不够还是很满足

怎么办
我现在还在听他的歌,早上听到现在
现在听的感觉跟以前差太多了
莫名的感动会一直涌上来
我真的去过他的演唱会了
我听过他的现场了!
而且我的偶像要结婚了!
有小小失落,觉得他还是应该要跟蔡同学在一起
因为他陪着我长大,觉得周杰伦老了
我也长大了,十年了我都在干嘛

感谢世界上有音乐有周杰伦
感谢愿意陪我去看演唱会的张先生
感谢最后还是让我为所欲为的爸爸妈妈

那天我实现了一个美梦,真的很美,真的很像梦
幸好是真的

对了,我偷录了video只是我的尖叫声几乎盖完了他的声音所以你没得看哈哈
晚安周杰伦 我要睡了

No comments: