Sunday, July 1, 2012

6 months =))

fyi, these are some of my Instagram posts with you inside hehe

and this is today's post =D

6 months might not be all that significant, but to me it's a milestone. first time ever having a long distance relationship, and the separation is always after so much of being with you, i finally know how it feels to miss someone to tears, how it feels after waving bye bye. lalala. since we got to know each other, the photos have been ever increasing, none of my guy friends are as narcissistic as you, TEOH!! my memory card is half full liao =O. hahaha so this will be the letter i meant to write a few weeks back.
张启健,你应该最近都很忙吧,我应该也忙着当我的导游。想说你做什么决定我当然会支持你啊。我会担心的只是你会忙不过来,会不够休息,会累而已啦。之前一段时间我太无理取闹,对不起啦,恭喜你很厉害的熬过来了,你真的比国强还要强,hohoho,只是输我一点点。还记得一开始在一起半个月就要分开,我就知道要做好准备了,这段假期好长,虽然说好了每天都要画画,用电话和电脑维持的又怎样跟可以见面比勒?可是我知道我可以的,因为我也是很强的,阿哈哈,比国强还要强。三个月而已吗,我们九月见啊。看我变白变瘦吧,哈哈哈哈哈。
谢谢你,今晚跟你讲你干嘛有想法啦
XD

No comments: